Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Lättähattumuseojunat Turku–Naantali–Turku

4 elokuun 2024 klo. 10:30 - 14:42

Haapamäen Museoveturiyhdistys ry ajaa lättähattumuseojunia Turusta Naantaliin. Hyppää kyytiin muistelemaan ja aistimaan paikallisjunaliikenteen kultaisten vuosikymmenten tunnelmaa! Matka lättähatulla sopii niin perheen pienimmille, kuin nostalgiannälkäisille senioreille – ja kaikille siltä väliltä.

Junaan voi nousta Turun rautatieasemalta ja Naantalista S-Market Tuulensuunkadun takana sijaitsevan raiteen päästä.

Pyydämme huomioimaan, ettei juna ole esteetön ja junaan nousu tapahtuu Turkua lukuun ottamatta maastosta raiteen korkeudelta.

Lippujen hinnat:

Turku–Naantali (tai päinvastoin) meno-paluu
Aikuinen 15€
Lapsi (4-16v) 10€
Perhe (2 aikuista ja yhden talouden lapset) 45€

Aikataulu:

Lippuja myydään junassa sekä mahdollisuuksien mukaan laiturilla ennen junan lähtöaikaa. Paikkavarauksia ei ole, joten suosittelemme saapumaan asemalle hyvissä ajoin.

Kookkaat matkatavarat, kuten esimerkiksi lastenvaunut kulkevat maksutta junan matkatavaraosastossa.

Tervetuloa nostalgiselle matkalle!

Tiedot