Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

HMVY:n talkooviikonloppu Haapamäellä 13.-15.9.2024

13 syyskuun 2024 klo. 16:00 - 15 syyskuun 2024 klo. 14:00

Tk3 vetruri tallista ulos

Haapamäen museoveturiyhdistyksen seuraava talkooviikonloppu pidetään 13.-15.9.2024 yhdistyksen veturitallilla osoitteessa Asematie 35a, 42800, Keuruu.

Päivitys 3.9. Talkooviikonlopun ohjelma lisätty tämän sivun alaosaan. Voi toki tulla paikalle omien aikataulujesi mukaan. Kannattaa mahdollisuuksien mukaan mainita asiasta ilmoittautumisen yhteydessä tai kun olet saapumassa paikalle.

Virallinen ohjelma alkaa perjantaina iltapäivällä ja päättyy sunnuntaina puolen päivän jälkeen. Aikaisemminkin voi saapua ja myöhemmin lähteä, mutta tällöin kannattaa olla yhteydessä järjestäjään ja varmistaa, että yhdistyksen edustaja on tuolloin paikalla. Voit toki tulla paikalle lyhyemmäksikin aikaa. Tarkempi ohjelma ja aikataulu julkaistaan lähempänä.

Majoitus tapahtuu yhdistyksen lepohuonerakennuksessa osoitteessa Asematie 35a ja mahdollisesti myös yhdistyksen omassa makuuvaunussa. Jos saavut omalla autolla, on parkkitilaa tarjolla lepohuoneen edessä pihalla. Haapamäen rautatieasemalta on lyhyt kävelymatka museovarikolle.

Yhdistys tarjoaa majoituksen, liinavaatteet, ohjelman sekä lauantaina välipalan ja päivällisen sekä sunnuntaina lounaan. Huomioithan ilmoittautumisen yhteydessä mainita mahdollisesti huomioon otettavan ruokavalion. Matkakuluista jokainen osallistuja vastaa itse.

Alaikäisillä on oltava yhteyshenkilönä huoltaja, johon yhdistyksen edustaja on tarvittaessa yhteydessä ennen tapahtumaa.

Ilmoittaudu talkooviikonloppuun tästä. Ilmoittautumisen jäälkeen saat tarkemmat ohjeet miten valmistautua viikonloppuun. Ilmoittautuminen on tärkeää etenkin jos aiot ruokailla tai majoittua yhdistyksen toimesta. Tällöin osaamme varautua saapumiseesi. Voit toki tulla paikalle myös hetken mielijohteesta.

Jos et ole aiemmin/pitkään aikaan ollut talkoissa tai käynyt yhdistyksen tiloissa, sinuun ollaan yhteydessä jolloin saat tarvittaessa tarkemmat ohjeet mm. mitä kannattaa pakata mukaan.

Jos olet epävarma osaatko tai tiedätkö tarpeeksi niin älä huoli. Tärkeintä on osallistua omien kykyjensä mukaan. Paikalla on myös kokeneempia jäseniä jotka neuvovat sinua.

Tervetuloa!

Talkooviikonlopun ohjelma: